Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

21 oktober

Det är verkligen ingen bra dag idag. Inte igår heller för den delen. Orkar knappt kliva upp ur sängen. Har ingen matlust heller. Kroppen tinar typ bort från mig och huvet känns bara tyngre och tyngre. Har även massa träningsverk i halva kroppen som inte gör det hela bättre.
Tur jag har min älskling och våra sötnissar som gör mig glad :)
Lägenhetsjakten är fortfarande i full rulle. Vi har legat rätt bra till på några lägenheter som ligger alldeles för långt borta. Det är 2 st som vi väntar på svar från just nu, och båda 2 är bra alternativ. Så jag håller tummarna!!!

Äntligen e vi så gott som klar med arbetet. Ska bara granska det sista ikväll sen skicka det imorn :) Känns kanoners. Däremot har jag 2 tentor i november. Känns ju inte allt för lockande. Nästa kurs är typ i 17 dagar bara...
Ikväll ska jag ligga på soffan och se bonde söker fru. Tummen upp för det.

Ha en bra kväll gott folk :)
Nu ska jag iaf försöka bli pigg och frisk. Hatar att ligga och vara sjuk på nåt konstigt sätt som inte går förklara. Borde vara till farbror doktor och kolla upp vad det är för nåt. Men jag är väl för rädd för att dom ska säga att jag har en hjärntumör eller nåt liknande...Skulle inte förvåna mig det minsta. Inte med den"turen" som jag har i allt här i världen.

Gammal bild, men fortfarande lika mysiga Lotta :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback