Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Go'mat

Nu är jag riktigt mätt i magen. Vi har nyss ätit stekt kyckling med pasta och ostsås. Så otroligt gott det var. Hade underbart sällskap av älsklingen med. Han som förgyller mig dag!
Idag ha vi vart på universitetet en snabbis, drog sedan till umedalen för att lämna tältet. Bättre sent än aldrig ;)
Blev en sväng förbi pär sen. Det blev lite wii spelande - Mariocart ;p Som kul
Gatt handla lite sen. Blev panik igårkväll när vi skulle diska. Diskmedlet var slut. Hur kunde vi missat det?! :O
Ikväll blir det massa gott framför tv.n Vi har köpt ölkorv, ost och räkor. Även lite godis smugglades ner i korgen.
Imorn bär det av till burträsk. Massa bad i tunnan och bastu :) ska blir riktigt kul. Ser fram emot det.

Måste tacka min kära syster och hennes karl  för biobiljetterna och maten igår. Plankstek var inte fy och skam. Mums säger jag bara. Sen satt vi barnvakt några timmar. Det gick väl bra även om lillen va något grinig. Tror han var övertrött.

Nä nu ska jag slå mig ner i soffan :)

Ha en bra helg!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback