Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Dagen i stort

Fy fan vilken katt man har. Lilla Lase är hur söt å mysig som helst. Nu har han promenerad runt mitt huvud ca 20 varv på 5 minuter. Å den jävlen släpper sig!! Det luktar ju mer än förjävligt!! Haha.. Stackarn. Ska inte vara arg på honom.. men väldigrt äckling kan ja lova!!

Har vart en seg dag på skolan.. Hade 3 timmars föreläsning i morse om lagar och sådant. Vi fick även skriva under tystnadsplikten. Sen hade vi en jätte ovärd föreläsning, som vi skippade efter halva ungefär.. ca 40 min kvar bara...
Sedan har vi haft KTC-HLR (Hjärt och Lungräddning). Det var mycket repitition eftersom man har provat på det under gymnasiet. Men man glömmer ju bort fort. 
Jag trodde jag var värdelös när det gällde att blåsa in luft i dockan. Alla fick varsin liten Mini-Anne som den hette. Jag fick inte inte nån luft i dockjävlen och lärarn försökte hjälpa mig 4000 gånger.. Tillslut rengjorde vi den och han fick prova, men det gick inte då heller. Ha! Så han tog isär den och satte ihop den igen och då funkade det bra. Så all luft hade typ läkt ut genom nån springa eller så. Mottligt less jag var :P..

Nu är älsklingen på jobbet med. Vad ska man göra ikväll tro? Sy? Plugga? träna? Träffa nån? Ja tiden får avgöra helt enkelt...
Ha en bra kväll :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback