Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

klant

ÅH vad jag är bra på att klanta till mig.. Förlåt

Idag har vi vart å kikat lite på sjukhuset, ska dit imorn å få kolla in allt. Så då ska vi bära sjukhuskläder och våran ID-bricka. Spännande. Men det kommer jag ju göra i 2 veckor nu under VFU:n... så det ska bli kul att få se hur det funkar på röntgen :)
Idag har vi även fått en hel del information. Hjärnan typ kokar av all info som man får. Man är helt färdig när man kommer hem ju.. har ont i skallen nu sen typ 2 idag... Har köpt doppresent nu till gullplutten :D

Sitter hemma och fryser. Älsklingen jobbar och jag har tråkigt. Orkar inte ens ta upp symaskinen ikväll... Är trött..

Nä men nu ska jag försöka få up värmen, kanske duscha eller så, sen se idol :)
hade bra :D

När jag är med dig står tiden stilla. Du är mitt allt


//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback