Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Nytt i "garderoben"

Hallå!
Idag blev jag och J hämtade av mor och far innan vi begav oss ner till stan. Tanken var att jag skulle hitta en vinterjacka. Men jag hittade inte bara en vinterjacka. Resultatet av dagen blev detta:


Vinterjacka från H&M


Skinnjacka från H&M

Scarf från Kappahl

Tröja med väst från Kappahl

Jag är trots allt nöjd med mina inköp.. och är även skyldig mor lite... men vad kan man begära från en fattig student?
Jag har packat klart så gott som allt nu. Sticker till Skellefteå imorn för att göra min VFU (praktik) på röntgenavdelningen på sjukhuset. Och det ska bli himla kul, intressant och lärorikt :)
Det tråkiga är bara att älsklingen har jobbat onsda och torsdakväll, lördakväll och söndadag.
Så igår var han ledig, då passade vi på att spendera kvällen nere på stan med godmat och lite avslut på Tc :) Kul, Kul kan ja lova :) Himla god mat fick vi i magen med. Ikväll ska vi även försöka ha det lite mysigt eftersom jag åker medan han jobbar imorn :( kommer sakna ihjäl mig. Men som tur är ska jag hem till R-fors till helgen och då ska även han dit eftersom det är dop för lilleman :) Ska bli mysigt :)
Ha en fin kväll alla!
Själv har jag väldigt lite för mig, tänkte se she's the man som börjar kl 17.50 å 5.an :D

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback