Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

partytajjm

Idag har jag verkligen haft sovmorgon. Vaknade först halv 12. Men klev inte upp förns halv 1 ungefär. Men då hade jag rätt dåligt samvete eftersom jag egentligen ska ta medicin på morgonen, men man måste väl få njuta nån gång tyck ja..
Blev en väldigt kort dag eftersom älsk började jobba kl 3.
Nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem så att vi kan dra vidare på fest. Är chaffis ikväll. Ska bli kul att träffa lite folk faktiskt. Har som bara suttit och sytt ikväll. tagit en lång dusch och provat typ hela garderoben innan jag bestämde vad jag skulle ha på mig.. sminkat mig och plattat håret väldigt länge och långsamt bara för att fördriva lite tid.


 

Ja detta är då resultatet på hur klädval. Var inte så lätt att fota hela jag själv. Men har på mig mina nya jeansleggings från gina tricot. Riktigt snygga ;)

Ha en trevlig kväll gott folk.
Puss kram
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback