Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

trevligheter

Ja igår blev det en rätt så kort fest :P Var väl lite blandat med folk..Men det var rätt så trevligt ändå. Kul att så många kände igen mig efter att bara sett mig en gång tidigare.. eller ingen visste väl namnen men alla ba " Du är J's tjej!" haha

Idag har vi vart å "stor"handlat på maxi. Det behövdes :) Så nu har vi fyllt på lite mat i frysen igen, å jag kanske kan börja frå igen min inspiration till mat. Men jag är fasen inte sugen på mat längre. Inget känns gott längre å allt e ba jobbigt å gör...Menmen, perioder säger jag bara..

Ikväll kommer fridis hit. Ska bli trevligt. Ses alldeles för sellan nu, vet inte om det beror på att hon skaffat sig en karl eller vad det nu är :P...Ska hon få se lilla Lasse med :)
Jag är sugen på att dra fram symaskin, men det känns ovärt. kanske kan klippa ut lite plagg bara, så man kan sätta sig å sy en del sen när jag får tid istället. Borde börja plugga med... hååååååhh säger jag bara.

Vi hörs!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback