Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

2 är bättre än 0

Usch vad jag kände mig nervös i morse när jag hade kommit till jobbet och satt mig i stolen och hörlurarna satt på skallen. Första samtalet var jobbigt. Men sen har det mest flytit på. Tråkigt bara att många inte är hemma. på 85 samtal och 90 minuter så hade jag kommit fram till knappt 10 pers. Det var drygt kan jag lova. Hade däremot inte förväntat mig så mycket idag, men fick sålt 2 st iaf. Det är ju en start. Men jag lär  nog inte bli långvarig. Har ont i huvet och öron just nu. Ska vila en stund innan vi ska gå till Emma och se film.

Fick igen på skatten nu me, och jag fick en chock. Hade inte förväntat mig ett öre eftersom jag knappt jobbade förra året. Jobbade åt mammas kollega i 2 veckor bland annat. Menmen, fick nästan lika mycket som älsklingen och det ska jag inte klaga på med tanke på att han ändå jobbat mycket mer än mig...
Nä nu ska jag vila bli piggare :)
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback