Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Bättre =)

Idag har det gått bättre på jobbet igen och det behövde jag :) Även om jag önskar att det skulle gått ännu bättre de senaste dagarna så att lönen hade blivit lite bättre, men det går inte ändra på nu. Eller det är svårt att ändra på andra människor :P

Satt fram till 17.45 så jag var rätt hungrig när jag komme hem. Och som tur var så hade älsklingen gjort middag till mig innan han for till jobbet.  Känns lite tråkigt att vi har jobbat varsin del av dagen och inte hunnit ses nåt, men såna dagar får man ta. Han kommer ju hem och sover bredvid mig inatt så det är ju huvudsaken :)
Snart kommer Ems hit :) så då ska vi se fångarna på fortet =) Sen är det ju Rena Rama Rolf nu innan så det ska jag nog se :P
Reklamen för "I rymden finns inga känslor" går rätt ofta. Den har biopremiär nu om nån dag, typ den 3 september om jag inte minns fel. Men den har ju gått på tv tidigare. För jag minns att jag fastnade vid den en förmiddag tidigare i sommar. Är osäker på om det var exakt hela filmen, men jag såg i alla fall en halvtimme av den och då är det ju inte någon trailer eller så. Och det var inget prat emellanåt, så det måste ha varit hela filmen...Lite mysko tycker jag.
Ha en trevlig kväll :)
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback