Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

första dagen

Vaknade innan väckarklockan i morse. Har så ont i ryggen just nu. Har svårt att sova på sida, får ont i magen. Så ryggen gillar inte direkt att jag ligger på rygg så gott som hela nätterna. Menmen, sånt e livet.

Har vart på jobbet idag. Fick mest information och så. Ska få börja ringa imorn på morgonen. Är lite smånervös :P Ena sekunden känns det skitbra och lätt, men sen nästa så känns allt helt fel. Men jag tror ändå att det är ett rätt bra jobb för mig just nu eftersom jag är rätt trött. Det är inte så mycket man ska kunna och det är samma visa hela dagen :p Tror det kan bli rätt spännande ändå :)
I övrigt har det vart en bra dag.
Vi ska se film snart och kura ner oss i soffan. Får se om det kanske blir en liten chokladbit till :P
Nä... nu ska jag dra mig från datorn så ska vi se om det blev nån film :)
Ha en fortsatt trevlig kväll.
:D
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback