Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fredagen den 13

Det gick verkligen inge bra igår på jobbet. Man kan säga att jag var där och jobbade gratis mellan 9-15. Jag hoppas verkligen att jag hittar mig ett nytt och bättre jobb snart.

Tror iofs att det gick så dåligt igår för jag satt med huvudvärk typ hela dagen.
På kvällen var vi hemma hos systers. Vi spelade Mariokart på Wii, haha rätt kul är det, även om man inte är så himla bra på styrningen.
I natt har jag inte sovit nå bra alls. Hade svårt att somna igår. Har legat med huvudvärk hela natten. Sen fick jag så ont i magen på morgonsidan för att ryggen typ pajar när jag bara ligger på rygg. Blir nästan illamående ibland när jag ligger på sida så det är inte lätt.
Vaknade iaf med sprängande huvudvärk och magont. Så jag valde att stanna hemma idag. Får se om det blir bättre då kan jag åka ner sen, men det sitter fortfarande i så, speciellt magen...Sen känns det som att jag är konstant hungrig, "tack" magkatarren. Men man är som inte sugen på nåt men måste äta ändå. Konstig känsla. Fast det känns väl lite bra att jag börjat kunna äta igen, man får som tillbaka krafterna. Kan även känna mig sötsugen ibland. Inte alls som förr men lite grann. Så jag börjar känna mig allt mer som en människa :p
Eminem & Rihanna - Love the way you lie
Väldigt bra och skön låt!
Jag drömde om tacos inatt :p Undrar om det är ett tecken på att vi måst käka det till middag idag eller? Får se om älsk är sugen på det. Sen köpte vi ölkorv tidigare i veckan som vi tänkte smaska på ikväll :) Det är riktigt gott, och J blir väl glad som får sig nån öl till haha =)
Föresten så har jag gjort supergoda chokladmuffins tidigare i veckan. Dom blev inte alls som dom brukar utan dom blev lite kladdiga och väldigt saftiga och goda. Kanske får smaska på en senare om magen blir snällare.
Nä om man kanske skulle lägga sig och vila en stund. Är jättetrött.
Hoppas alla får en trevlig Fredag, men ta det försiktigt. Det är ju trots allt fredagen den 13.e
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback