Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

helg

Det är redan söndag. Känns tungt att måsta åka iväg på jobbet imorn om jag ska vara ärlig. Sover så dåligt på nätterna. Vaknar hela tiden, springer på toa 2-3 gånger/natt, bara för att. Runt 6-7 på morgonen har jag svårt att somna om igen. Det kanske vänder snart får vi hoppas. Får försöka med öronproppar eller nåt. Jag kanske bara störs av nåt ljud...

Igår var vi på umedalen rätt länge. J skulle försöka fixa lillasysters dator. Vi tog oss inte iväg förrän runt 5 och då var jag svinhungrig. Hade inte ätit så mycket den dagen, så vi smet in på kvantum och köpte oss varsin färdigrätt. För jag var så otålig och kunde inte vänta med maten :p haha, men gott var det iaf.
Idag har jag suttit ute en stund nu på förmiddan. Det är riktigt varmt i solen. Man kanske kan få lite, lite mer färg :P Fast för min del så syns väl ingen skillnad haha.
Sen funderar jag på vad man ska äta till middag...har så dålig inspiration.
Undrar vad man ska hitta på ikväll..? Har blivit mycket film nu på slutet, och jag har typ somnat ifrån dom flesta gångerna :P
Nu ska jag ta vara på solen :) Sommarn varar nog inte så länge till kan jag tänka mig.
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback