Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Helgen :)

I fredags hade vi en väldigt trevlig middag här med J:s föräldrar och syster. Vi grillade ytterfilé och grillspett med majs, bacon, lök, paprika och tomat. Riktigt smaskigt blev det. Sen hade vi ju mammas avokado+vitlökssås. Det finns inget godare till grillat!!!
Sen på lördagmorgon var det bara att kliva upp för jag och Frida skulle dra oss till Skellefteå för lite shopping. Morgonen började inte så bra eftersom det blev problem med tankningen då våra kort inte funkade. Men tydligen var det fel på deras kortläsare kom vi fram till....Det hela löste sig iaf. Tur konsum ligger nära.
I skellefteå blev det en snabb lunch på Frasses och sedan en shoppingrunda. Tyvärr så hittade jag inget. Hittade några söta linnen, men inget som passade perfekt enligt mig, så det bidde inge köp. Frida hittade sig lite iaf :)
Vädret var ju kanon, så vi drog oss vidare till vitbergsbadet och låg och solade och badade. Riktigt varmt var det. Sen efter vi handlat middag (tacos) och fått i oss den i magen så var vi helt slut båda två. Vi låg som 2 zombies i soffan resten av kvällen :P Haha...
Vi for hem rätt tidigt idag med. Vi hade tänkt ner på stan, men det ösregnade så det kändes inte så kul. Så vi valde att åka hem. Sen hade vi blixtar runt oss fram till Ånäset ungefär. Lite småläskigt, men det gick ju bra. Sen blev det kanonväder med sol och allt. Fast det var nog bara i robertsforstrakterna, för i Umeå var det mulet.

Har mest legat på soffan sen jag komme hem. Har lite ont i huvet. Så J fick fixa middan :) Fick väl inte i mig jättemycke så måste äta igen senare. Men först måste vi åka till Maxi och handla lite frukt & grönt, mjölk och lite såna saker.
Ska nog ta och fixa matlådan nu och sedan blir det att slappa ikväll.
Är lite spänd inför morgondagen. Känner att jag inte vill ta jobbet, men jag måste. Jag hoppas att det känns bättre efter i morgon. Och jag hoppas jag kan hitta nåt mer spännande rätt snart.

Ha en trevlig kväll :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback