Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Joooooobbbb!!!!!??!!!

Jag har typ fått jobb!!!!
Ska få prova på jobbet som innesäljare på måndag. Det är väl kanske inte drömjobbet, men det är en inkomst. Jag hoppas bara att jag kommer klara av att sitta och ringa till folk. Det är klart värt ett försök.

Har varit i stugan i helgen med, och det har varit väldigt skönt. Har slappat en hel del, och ätit mycket gott och haft trevligt med päronen.
Det känns som livet flyter på just nu. Känner mig glad idag :D Det är ju aldrig helt fel :P

Idag har vi varit på kalas hos broder som fyller 25 :) Stort grattis och kramar till dig!
Fick massa god fika med. Synd bara att jag hade ont i magen så jag fick inte i mig så mycket.

Nu blir det nog att inte en plats i soffan, förmodligen fläka ut sig så mtycket det bara går, och sen se film :) Vet inte vilken det blir, det är J som bestämmer. Men det blir nog bra =)
Imorn måste vi nog tvätta. Usch, det kändes jobbigt. Men det måste göras det med.
Börjar även känna mig rätt trött. Vi gick upp 7 i morse. Hann ju skrapa lite grann i alla fall. Önskar bara att kroppen hade lite mer krafter att ge så att det skulle kunna bli klart nån gång. Känns kanske inte så kul och inte så snällt om jag måste vänta till nästa sommar. :/ Får se helt enkelt.

Trevlig kväll!!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback