Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Litet resultat

Jag orkade inte sy så länge. Det blev 2 timmar ungefär sen blev jag för hungrig :P
Men jag fick ihop ett par byxor som blev riktigt söta tycker jag :)
Får se om jag ska sätta resår nere i benöppningen. Men inte just nu.
Sen har jag gjort klart den mörkblåa sparkdräkten. Jag sydde fast knapparna och broderade även en stjärna.
Okej, stjärnan blev inte den snyggaste kanske, MEN det är hemmagjort och det ska inte se perfekt ut :p
Huvudsaken att det är kul och att det blir användbara resultat. :)
Nä nu ska jag försöka torka håret och sen dra mig mot affärn. Kanske ska dammsuga innan så jag slipper det när jag kommer hem :P
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback