Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Nya tag på jobbet

Hade jättesvårt att somna igår. Låg vaken i ca 3 timmar innan jag kunde somna helt. Jag småsomnade lite nu och då men gatt springa på toa typ en gång i halvtimman. Drick aldrig mycket vatten innan läggdags. Det förstör nattsömnen, lovar!! :P

Tvingade mig upp i morse. Kände mig inte så pepp på jobbet. Jag mår typ dåligt av att gå till jobbet. Känner mig som fängslad där på nåt sätt. Jag har sagt att jag inte kommer jobba heltid och fick lämna in arbetstider själv där jag klart och tydligt visade att jag inte skulle jobba heltid och att mina arbetsdagar skulle vara ungefär 9-15. Och då måste man ju som förstå att beroende på deagsformen så kan det antingen bli en timme längre eller kortare. För vi får ju som jobba hur vi vill. Men ändå känns det skitdumt om jag går hem innan 17.00 då dom andra slutar. Man blir typ ifrågasatt och känner sig bara dum. Jaja, jag hoppas det dyker upp nåt nytt jobb för mig snart. Det känns som det går dåligt för företaget jag är på nu och om dom går i kk så vet jag ju inte om jag får nån lön. Så på så sätt hoppas jag att fler söker dit.
Har fått gå ett "steg högre" i ringningen nu med. Är inte kvar i nivå 1 längre. Och nu har jag fler olika sorters kunder som jag ringer. Det är tex sådana som vunnit tidigare och förmodligen är intresserad, såna som har kryssat för och vill att vi ska ringa upp dom och så. Och då är det ju klart att man säljer mer. Så före lunch hade jag 1 på nivå 1, surt. Sen efter lunch och 2 timmar framåt så fick jag iväg 3 stycket, så det är ju rekord för mig med 4. Hoppas på att jag får iväg ännu fler imorn för det vore ju inte dumt. Det är ju pengar, och det behöver jag!!
Ikväll ska vi fara och grilla hos Henke. Han har bjudit in delar av gymnasieklassen så det ska bli spännande :) Har träffat dom flesta förut och känner dom väl lite grann eftersom J brukar umgås med dom ibland. Men vissa har jag träffat en gång och nån tror jag att jag aldrig träffat. Sen får vi se vad klockan blir om jag smiter till Frida eller om jag stannar resten av kvällen.
Nä nu har jag suttit tillräckligt vid datorn för idag ;p
Ha en trevlig kväll!
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback