Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Snabbacash

Idag har jag inte gjort nånting vettigt under dagen. Suttit och ruttnat hos pär, handlat, duschat och ätit. Men sen kom vi till dagens "höjpunkt". Det finns ju två sidor av det. Jag begav mig till jobbet. Hade väl inte den största motivationen kanske, men på 3 samtal så hade jag fått iväg 1. Satt mellan 17-19.50 och fick iväg 7 sycken. + att man tjänade extra för varje order och fick även en "sak" för varje order. Tog lite godis, en tandborste och balsam. Gav grabbarna varsin Twix med för att vara snäll :) Tål dom ju lix inte så då kan man ju vara snäll.

Detta gav mig lite bättre självförtroende och jag blev mer taggad av att fortsätta jobba. Hade kunna sitta en timme till, men det kändes inte så spännande att sitta där själv. Chefen kommer nog bli glad imorn hoppas jag, för det har ju gått lite halvers för mig första tiden. Men nu ska väl lyckan vända :D
Det verkar som att grabbarna ska åka ner på stan å käka pizza snart. Känns ju inte så värt om jag ska vara ärlig. Men dom få ju göra som dom vill :P Jag lär nog inte bli vaken så länge eftersom jag ska jobba imorn på morgonen igen. Och man blir ju rätt slut i huvet av att ringa folk hela dagarna.
Jag ska nog jobba kväll nån dag denna vecka, åtminstone onsdag, sen jobbar ju J på torsdakväll så det blir säkert kväll för min del då med.
Ha en trevlig kväll :)
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback