Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Syssälsättning

Så gott som en hel arbetsvecka har gått. Och fort gick det med. Jag ska jobba imorn med. Man tjänar ju mer och sen är det skattkistan igen haha...inte för att det  var supervettiga saker sist, men nu är den fylld på nytt så det kan vara spännande. Dessutom jobbar älsk imorn med så varför inte?

J gick just iväg till jobbet. Så jag ska försöka hålla mig sysselsatt under tiden. Har lite saker som ska göras och det är bland annat handla lite småsaker, göra middag, dammsuga och sy. Jo jag ska banne mig sy en stund har jag tänkt.  Det blir så sällan nu så jag ska försöka återuppta det där. Det är ju kul men tiden och orken finns ju inte alltid.
Ska försöka lägga upp nå bilder sen om det blir några färdiga resultat :)
Min favoritfrida kommer hem från Cypern idag med, undrar hur brun hon och Ingrid är nu då. Kommer känna mig som en blekfis haha =) Får hoppas jag hinner träffa henne snart så man får höra hur dom haft det och massa sånt. Och Johanna kommer hem från USA idag med. Ska försöka styra ihop en tjejkväll snart om nån vecka. Var så länge sen man träffade alla skidtjejerna så det ska bli väldigt kul. Man måste bara hitta en kväll då alla kan :)
Jag har hittat en bra guide med bra storleksmått på barnkläder från storlek 56 upp till 140. Det kan vara rätt bra att ha eftersom jag har så lite mallar och måste göra egna mallar ibland för att få rätt storlek, så det är lite pyssel. Har försökt kolla efter böcker med klädmönster men har som aldrig orkat köpa. Jag klarar mig ju rätt bra ändå utan, för så mycket syr jag ju inte.
Ha en trevlig kväll :)
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback