Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Ting

Idag har jag varit sjukt trött hela dagen. Hade egentligen tänkt åka ner på sjukan och lämna prover för struman, men det får bli imorn stället. Orkade verkligen inte det i morse :p

Jag är rätt stolt över denna arbetsvecka. Det börjar vekligen gå bättre och bättre hela tiden :)
Tidigare idag så funderade jag på om jag skulle va ledig imorn och jobba söndag istället så att jag hinner göra lite ärenden imorn. Bland annat in på banken. Men jag kom sedan på att det kanske är bättre om jag försöker vara ledig nästa fredag istället om vi ska till stugan. Så jag får höra med chefen om det är okej. + att jag kommer ju jobba in 2 dagar med söndagarna så... jag borde ju inte få ett nej.
Idag gjorde jag pannkakor till middag, och dom satte sig inte bra i magen. Nä det blev som en klump och jag fick ont i magen. Men nu börjar det släppa lite som tur är :)
Stackars älsk som gatt återgå till jobbet ikväll. Fast det är väl på tiden kanske, han har ju vart ledig i 5,5 veckor nu så...
Jag ser verkligen fram emot att det snart är helg. Även om jag ska jobba på söndag och älsk ska jobba både lörda och söndakväll så ska det bli skönt. Dock så ska vi tvätta imorn, men det är ett måste. Vi är så dåliga på att tvätta när vi fixar tider, och det är ju så lätt att man skjuter på det. Jag önskar jag hade tvättmaskin och torktumlare i lägenheten så man slapp springa ner i källarn för att boka tid och sen är flera timmar uppbokade för man måste springa upp och ner för att hänga, sätta in ny tvätt och hämta in. Nä jag längtar verkligen tills man har större boende och tvättmaskin och torktumlare finns i lägenheten. :)
Ikväll lär jag inte göra så mycket spännande. Eftersom jag är trött kommer jag säkert kura ner mig i soffan och slöa :P Funderade tidigare på om jag kanske skulle sy en stund. Men om jag gör det så lär väl allting gå fel eftersom jag är så trött :P
Ha en trevlig kväll :)
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback