Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Uppe med tuppen

Igår gick det rätt bra på jobbet. Men jag vill att det ska börja gå ännu bättre. Ska med största sannolikhet jobba imornkväll. eller det är mellan 17-21, så det är inte så länge, men man kanske kan få iväg några lotter iaf.

Jag var jättetrött igår, och gick och la mig runt 22. Sen kunde jag ju inte ha sovmorgon i morse heller för jag vaknade pigg runt 8, så då var det ju bara att kliva upp. Men man får ju en lång dag iaf. Men jag önskar att jag kunde sova lite länge och lite bättre om nätterna.
Ikväll ska vi hem till svärföräldrarna och äta. Det är surströmming på menyn, men bara J och hans mamma äter det + nån kompis till familjen som skulle dit. Alla vi andra äter annat. Tror vi skulle få rostbiff och potatissallad. Och det lät ju inte alls dumt :)
Varför ska det vara så tråkigt väder? Man får ju ingen ork i kroppen att göra nåt.
Skulle behöva lite frisk luft iaf. Man kanske ska sätta sig på balkongen med en kopp te eller nånting.
Annars händer det inte så mycket i helgen. Men det är rätt skönt det me :)
Trevlig helg!
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback