Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

18års firande

Störande att jag inte kommer in på min hotmail. Gått flera dagar och det går inte, men nu har jag lyckats byta lösen iaf. Hoppas ingen har vart inne på min sida bara...
Igår var vi på umedalen hela dagen. Ida fyllde 18 så vi firade henne :) Det blev tårta och sen på kvällen blev det middag på Tc :) Riktigt gott. Entrecote blev det, mumsigt!! Var så himla hungrig med, hade bara ätit frukost, tårta och ett äpple på hela dagen. Middagen blev inte förrän runt 20 heller, så jag var väldigt hungrig och typ illamående pga hungern :P
Känner mig lite tråkig som bara drack vatten under kvällen, men min mage hade inte pallat att dricka kolsyra eftersom jag hade ätit så pass dåligt. Så jag gick på ett säkert kort.

Sitter fortfarande i morgonrock i soffan. Älskling har inte ens klivit upp. Jag borde egentligen gå ner till tvättstugan och fixa en tvättid, J har inga byxor. Eller jo, ett par men dom borde nog tvättas med. Alla dom vettiga byxorna ligger i tvätten och dom måste va rena till jul.

Idag är det dax för ultraljud nummer 4. Får se om det blir tredje gången gillt nu eller inte. Tror jag väntar med resultatet till efter julen om vi får veta. Hade tänkt berätta hemma till jul i så fall nämligen :) Känns roligare att berätta än att dom ska se det här. Men som sagt, inget bestämt...får se helt enkelt.

Lasse är ju kul. Han ville ut, så jag släppte ut honom. Sen ser jag att han ställer sig och pinkar i snön på balkongen, sen vill han in igen. Han får ju gärna hoppa över räcket och göra behoven i buskarna istället. 

27+1 idag, är i vecka 28, REDAN?! Shit. Tiden springer fram.  Inte alls länge kvar tills liten är här. Även om det är 3 månader, men det har redan gått 6 månader. Kan inte fatta.
Blir jobb ikväll, sen "långhelg" till på måndag :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback