Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

2 advent

Igår var vi ju hemma hos systers på dagen. Hon meddelade mig nyligt att hon blev magsjuk på kvällen. Uschan, inte kul! Jag hoppas verkligen att vi klarar oss. 
Och att du kryar på dig syster =) 

Idag blev det en liten sovmorgon. Skulle upp nio, men det blev lite senare. :p J slutar om 3 timmar, känns skönt att få ha en hel kväll tillsammans för en gång skull. Inte för jag vet vad vi ska göra ikväll men bara att han är med en och inte jobbar känns bra :D

Just nu är Lasse jobbig. Han går och sliter ner saker från julgranen. Man får säga åt han varje dag.. Och som tur är så kan vi stänga in granen om natten (/stänga till vardagsrummet). Annars hade man blivit tokig av att få pynta den varje morgon :P 

Är fortfarande trött, och lite hungrig, och fryser. Tycker nästan alltid att det är kallt, överallt.

Föresten såg vi shrek 4 igår- Forever after. Jag har inte sett 3an men den var rätt bra faktiskt =)

Idag är det andra advent och 5e december. Blir att tända det andra ljuset till middagen ikväll, MYS

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback