Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

årets sista dag

Idag är det sista dagen på året. 
Nyårsafton 2010. Shit vad detta året har gått fort, och mycket har hänt.

Idag har vi åkt tillbaka till stan från r-fors, och det blev en sväng förbi affärn för att inhandla middag. Det blir 3 rätters idag :) 
Var in på systemet och köpte alkoholfritt vin med. Hittade en ny sort så det ska bli spännande. :P

Senare ikväll kommer Johanna och Linn hit. Det blir nog bara en lugn kväll med lite spel och sånt. Det hade vart kul om man hade fått ihop lite fler personer, men det ska bli kul ändå :) 

Vi har röjt undan lite i lägenheten nu, och jag förtjänade en paus. Det har vart en jobbig dag. Har sovit dåligt i natt och jag har ont i ryggen. 
Undrar vad man ska ta för kläder ikväll :O Alltid ett dilemma. 

En absolut sista magbild för detta året tänkte jag bjuda på med. När jag tar bild så ser jag knappt nån skillnad att magen växer..:P Fast tittade tillbaka på nån bild från 3 veckor sen och nog har den förändrats :)


28+3 idag.

Jag vill önska mina läsare ett riktigt Gott Nytt År!!
<3
//Hanna

Permalink Gravid Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback