Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Bra levervärden :D

Dagen före julafton, 23 december. Förstår inte vad tiden springer fort. Redan julafton :O 
Ska för första gången fira utan familjen, och med Js familj istället. Känns väldigt kul och spännande. 

Jag har inte gjort ett dugg idag. Fått i mig lite mat, men kanske inte tillräckligt. Är inte sugen på nånting.

Fick just ett samtal från min läkare, och mina leverprover var väldigt bra. Dom har inte varit såhär bra sen 2008 sa h*n. Verkligen jättekul :D Jag blev jätteglad.
Har ju fått tid till läkarbesök 17 januari, och jag fick veta nu att gastroskopin som jag ska göra troligen kommer vara den 12 januari. Borde ju få kallelsen nu snart då tycker jag. Men inte i dagens post... Det blir mycket planerat därikring. 
12 (förmodligen) Gastroskopi
14 Ansiktsbehandling på The body shop
17 Läkarbesök
21 Ultraljud nummer 5

Vill ha gastron bortgjord, så hoppas att tiden dit går väldigt fort, och att det ser bra ut. Vill inte ha åderbråck :/ Känns läskigt på nåt sätt, fast dom kommer åtgärda om det behövs har dom sagt. Det känns ju bra iaf. Håller iaf tummarna på att det inte har blivit någon förändring.

Funderar på om jag kanske ska se nån film eller nånting. Är verkligen inte på humör för att göra nånting vettigt. Borde, men orkar verkligen inte. 
Ikväll måste vi iaf handla...så jag måst kika så jag fått min lön med :P Är rätt sugen på gå på HM en snabbis och köpa nåt gulligt plagg nu när vi vet vad liten är för en :) Får se...

Det har sparkats och fladdrat i magen i flera timmar nu. Känns bra att Liten är vaken nu på dagen. Den kanske ändrar sitt dygnsrytm lite. Man kan ju hoppas :P 

Är trött, ska hitta nåt att se på nu.
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback