Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Första saken köpt

Nu har vi köpt en spjälsäng :)
Jag och älsklingen for iväg på återbruket för att kika lite tidigare idag. Mamma hade sett en spjälsäng där tidigare så vi tänkte kolla. Sen var det 50% på allt, så vi fick den för 200:-, vadå billigt! Och den är fräsch och fin, är höj/sänkbar. Finns inget att klaga på.
Nu vill ja bara ta hem den och göra i ordning hemma, men den får stå här hos mamma och pappa ett tag. Vi måste mublera om lite hemma innan vi kan ta hem den.

Har på mig mina nya mammajeans nu, och resåren över magen var inte riktigt så bekväm som jag hoppats på. Den känns lite tajt så jag nästan får ont i magen. Måste försöka fixa det sen och göra den lite större. Magen blir ju inte mindre med tiden direkt :p

Ska snart gå iväg till frissan. Hade tur och fick ett återbud idag :)
Jobb ikväll...
<3
                                                                                     //Hanna

Permalink Gravid Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback