Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fredag

Fredag idag. Vad göra, vad göra? 

Jag måste försöka gulla med J och be honom redigera min blogg. Jag tycker den är så tråkig och det har jag tyckt länge, men jag är så dålig på att redigera. Har testat men får inte ihop det. J ska kunna göra om den till något fint, eftersom hans kurser på uni. Men det är väl tiden som är problemet. När fasen ska han hinna? 

Igår köptes det en bänkdiskmaskin :D Så förhoppningsvis får vi allt klart och kan starta den idag. Måste ner på stan och köpa en grej till den först, och tabletter/pulver måste även köpas.
Sen måste jag försöka städa upp lite här hemma. J verkar inte ha tid pga skolan. Får se om jag orkar ikväll då han lix jobbar. 

Igår på jobbet började vi med våra nya telefoner. Det tog ett bra tag innan alla lyckats logga in och lärts sig hur dem funkade. Men till slut så. Gick rätt bra för mig tycker jag så det var kul :) 

Sitter fortfarande i morgonrock. Kanske dax att ta på sig lite vettigare kläder. Man vaknar ju aldrig riktigt om man inte gör sig i ordnig. 
Måste verkligen börja köpa julklappar nu med. Börjar få panik. Vet inte riktigt vad jaga ska köpa till alla heller. 
Bus i magen

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Vars jobbar du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback