Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Igen?!

Nu har vi varit på ultraljudet och läkarbesöket. 
Ultraljudet gick bra, bebis mår bra och det har huvudmått (från öra till öra) ca 6 cm och den vägen nästan 600g. Det verkar vara en liten bebis, men den är inte för liten. Kanske är därför jag inte har så stor mage heller, vem vet. 

Vi hade hoppats på att få se vilket kön våran bäs har, men den ligger med rumpan neråt, och den var inte så villig att vrida sig. Så inget resultat denna gång heller. Det är nog tanken att vi inte ska veta va det blir. 
Vi fick i alla fall en ny tid den 22 december. Det är bara 20 dagar dit, och har vi tur så har h*n vänt sig och man kan se. 
Det är så typiskt. Såna som inte vill veta är det jättelätt att se och dom som vill veta går det inte se. 
Men vi är glada att den liten mår bra i alla fall :) Det är ju huvudsaken. 

Frågade även om lite råd när det gäller katten. Hon trodde inte det skulle vara några problem att ha kvar katten. Man märker ju. Man måste ju gå efter sitt hjärta. Så Lasse kommer till 99% få stanna med oss :D

Det är inte så länge kvar innan jag ska iväg på jobbet nu. Känner mig trött och seg, men måste åka. Känns som jag har flera dagar nu (runt jul) som jag helst vill vara ledig för att slippa köra fram och tillbaka. Men det känns så onödigt att inte jobba och inte få pengar. Så det är bara att bita ihop och köra. 

Kanske ska sova en stund? Fast då lär jag ju inte ta mig upp sen :P

<3

//Hanna

Permalink Gravid Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback