Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Julbakat

Dagen började ju med pepparkakor. Men dom är egentligen inte klara för jag vill så gärna ha nonstop och glasyr på dom :P Det fanns inte på lösvikt idag när jag var på affärn och jag tål inte dom i påse från marabou. 
Dom fyller nästan en skumtomteburk. Har gjort två stora hjärtan med, men dom ryms inte i burken, och jag märkte att ena gått sönder och ligger i 4 bitar. 



Efter middagen har jag kokat knäck och smörkola. Jag har inte hunnit smakat kolan ännu eftersom den stelnar i rumstemperatur. Hällde ner allt i en form så jag hoppas jag får lös den sen så jag kan skära upp den.


Gjorde både vanliga knäck och dom med mandel :) 

Nu har jag väldigt ont i ryggen igen och jag börjar bli trött :/ 
Det har inte blivit så mycket vila idag så jag hoppas jag får en god natts sömn. 

Blev några magbilder idag med :) 



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jossan

finmagen :)

Postat av: Nillan

Hej.

Jag satt och sökte på bloggar där folk skriver om sina leversjukdomar. Fann din.

Jag har själv en kronisk leverinflammation sedan 2001. Skulle vara intressant att få kontakt med någon som har samma sjukdomstillstånd.



Fin bebismage :)

Hör gärna av dig om de skulle vara intressant att prata med någon som har liknande förhållande och samma ålder ungefär. :)



// Nillan

[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback