Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Julshopping

Igår bjöd älskling på mat på Frasses. Ingen av oss orkade laga mat så vi unnade oss lite onyttigt. Blev en sväng förbi systemet först och en snabb visit på affärn för att köpa chips & dipp :)

Vi såg på Idolfinalen och jag tycker båda var värdiga vinnare :) 
Fast vinnarlåten kanske passade lite bättre till Minnah..?
Sen såg vi Bröderna Karlsson. Lånade med mig den från mamma under helgen och den var faktiskt rolig :) Helt värd att se tycker jag. 
Vi satt/låg och mös hela familjen i soffan. Jag, älskling, Lasse och en liten sparkande bebis i magen :) 

Idag skulle vi egentligen upp tidigt, men ingen av oss orkade kliva upp så den blev 10 innan jag tvingade mig upp. J sov lite längre. 
Sen har vi spenderat dagen på stan och julhandlat. Vi har köpt klart alla julklappar nu (utom 1), känns faktiskt riktigt skönt att ha den delen avklarad. Det är alltid en massa stress runt julklappar och det är alltid lika svårt. 

Älskling har åkt iväg på personalfest :) Själv är jag helt slut efter en lång dag på stan så jag orkar inte göra nånting. Har slagit in lite julklappar och det får räcka för ikväll. 
Såg att sex and the city går ikväll på tv, och jag har inte sett den filmen. J vill inte se den heller så jag kanske ska passa på att se den nu när jag är själv...

Trevlig kväll!
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback