Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

kväll

Jag känner mig illamående på nåt sätt... Eller jag mår inte illa och har inte ont i magen. Men nånting gör magen orolig eller vad jag ska säga. 
Känns lite som graviditetsillamående, så som jag hade förut. Att jag måste äta, äta, äta, äta. Men jag är inte sugen på att äta. Grönsaker kanske jag kan stoppa i mig, men jag orkar inte stå och skära en massa. 
Jobbigt.
Vet att det finns en sallad på statoil, en räk o krabbsallad som jag har spanat in, och som ser förbaskat god ut. Men tror den kostar 56kr eller nåt... orkar inte köpa :P

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback