Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lördag

Har kommit hem från lite fika och kalasfirande hos systers. Vi kom iväg senare än planerat eftersom vi startade diskmaskinen och den tog rätt lång tid på sig att bli klar. Vi ville inte åka innan den var klar, det kan vara rätt onödigt ifall det blir nånting.
J kunde inte stanna så länge eftersom han började kl 15, och jag hade tur som fick skjuts hem av min kära mor och far :) 
Har fått i mig middag nu med. Det blev pytt i panna. Jag orkar aldrig göra nånting vettigt till middag på helgerna då J jobbar. Det är så tråkigt att laga mat åt sig själv, och att äta själv. Oftast blir det nånting som går väldigt fort så man får det bortgjort. 

Kväller lär nog inte bjuda på så mycket. Tröttheten bestämmer :P Ska i alla fall vattna blommorna så dom blir glada. 

Känner mig jättetrött just nu. Jag kanske ska ta en lite lur i soffan senare. Känner att det spänner väldigt mycket  i magen just nu med. Livmodern växer ju så det är väl det. 
Och jag är så glad att jag inte fått några hemska biverkningar av järntabletterna. Många blir ju väldigt förstoppad, men jag verkar klara mig. 

Jag kanske ska starta en film...men vilken. Måste i så fall lyckas koppla datorn till tv:n, och jag är ju inte den mest tekniska när det gäller sånt. Men övning ger färdighet som man säger. 

Vi älskar dig <3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback