Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

munvärk och lyckad kväll

Varför har jag så ont i munnen??

Har en visdomstand som är på gång upp nere till vänster, och som det ser ut nu så är växer den lite utåt. Men jag tror inte att det är därför jag har ont. Utan jag jag klantade mig med tandborsten för några dagar sedan. Är typ svullen längst in i munnen just vid visdomstanden och sen har jag lyckats bita mig själv flera gånger just där, vilket inte förbättrar det hela. 
Sen gör det ont i bihålorna, men bara på den sidan. Kändes ungefär som jag hade feber igårkväll med, men kollade aldrig eftersom vi var hos henke. 

Kvällen blev iaf lyckad och det blev ett bra avslut. Kändes väldigt skönt att J inte for ut igår utan vi och Pär drog till max för dom ville käka, sen for vi hem och sov. Även om klockan var närmare 2 innan vi var hemma och nästan 3 innan jag somnade. Vaknade halv 9 i morse med och mådde lite halft illa. Är inte sjuk utan vanligt graviditetsillamående. Men nu är det borta för jag har ätit frukost, mackor med ägg :) 

Kanske ska slänga mig in i duschen snart så jag blir klar, så jag kan slappna av och göra ingenting sen :P
Julbord nästa!

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback