Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

nytt om gastroskopit...

Fick ju min remiss till gastroskopin tidigare i veckan och idag har jag äntligen fått tag i dom och frågat. För på remissen stod det att jag ska läggas in den 11januari, vilket jag inte sett tidigare. Men nu har jag fått mer klartecken.
Den 11 januari ska jag till gastro och skriva in mig, ta lite olika prover och träffa en narkosläkare. 
12 Januari på morgonen ska jag sövas och göra gastroskopi. Och som jag förstod det så ska jag sövas för om jag har fått åderbråck och det måste åtgärdas så vill dom göra det samtidigt. Är dock inte 100% säker att det var så, men sköterskan jag pratade med trodde det, så det visar sig...
Känns väl bra men ändå lite läskigt. Hoppas verkligen dom håller bra koll på lilla bebisen samtidigt.


Nu har äntligen denna jobbvecka gått. Skönt med helg och ett nytt år :) 
Mamma och pappa har kommit hem från ikea med, och nu har vi "fått" lite saker till lillan. Jag hade skickat en liten lista på saker som vi ville ha, bland annat en badbalja och spjälskydd. Det finns ju vissa saker som man vill köpa nytt och fräscht. 
Vi har även köpt blöjor idag. Vi har fått 4 kuponger, och använt 2 av dom. Så vi köpte 2 paket blöjor för ca 25:- :P
Det jobbiga är ju bara att kupongerna går ut typ imorn, så vi kanske köper nå tvättlappar imorn.. man kunde välja på tvättlappar och blöjor....

Det nya året kommer firas lugnt. Vi blir några få som ska träffas, men det blir bra tror jag :)  
Att man aldrig lär sig att man ska planera lite bättre :P Så man kunde va några fler, det hade vart kul, men J får stå ut med lite tjejer haha :P

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback