Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Onsdagsseg

Har varit väldigt trött idag med.
Igårkväll så hade jag svårt att somna. La mig före 23, men blev så grymt hungig runt halv12 så jag gatt ta mig nån frukt. Sen blev det ett väldans liv i magen och liten ville verkligen inte att jag skulle sova. Somnade efter 1 nån gång, och vaknade flera gånger under natten av att liten sprattlade på.
H*n har vart väldigt livlig idag med, och hela magen har typ flygit fram och tillbaka känns det som, haha. Skitmysigt iaf!!

Blev lite piggare idag efter att jag fick i mig lunch.
Sen har jag hjälpt mamma att pyssla lite med dagbarnen :)

Kvällen har bestått av jobb, och det har vart en speciell kväll tycker jag. Det blev en aning långa samtal flera gånger om, och jag funderar på om jag kanske var lite väl slut för att jobba. Men jag gjorde det, och jag gjorde mitt bästa som alltid.

Nu är det egentligen sängen som väntar. Är bara inte sugen på att lägga mig. Skulle haft min datorn med mig så jag kunde se film eller nånting då jag somnar. Skulle i alla fall vilja se Bonde söker fru. Annars får jag se det i helgen nån gång.
Skönt att jag kan åka hem imorn. Få träffa och mysa med älsklingen :)

<3
                                                                        //Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback