Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

ont?

Vaknade runt halv 8 i morse av att det som krampade i magen. försökte lägga mig bekvämt med det gick inte. Har fortfarande känningar och det som kommer och går, och sitter mest under revbenen. Antingen så speglar det sig från ryggen, eller så är det för att jag har vart dålig på äta 2 dagar...
Sitter och funderar på om det finns nåt hemma som är ätbart. Ska iaf handla senare idag då älsk har slutat jobbet. Känner inte för att bära en massa när jag är ensam. 

Undrar hur kallt det är ute idag? Lasse ville inte ens gå ut :P 

Är jättetrött, skulle kunna sova några timmar, men det gör mer ont om jag lägger mig så jag får försöka hålla mig vaken :P 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback