Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Slut på energi

Just nu har jag lust att strunta i typ allt. Jag känner att kroppen inte alls är med mig och jag orkar inget. 
Jag har massa saker jag vill göra, och som jag börjar med men slutar efter knappt en timme för jag orkar helt enkelt inte. 
Skulle behöva massa energikickar.
Jag vill vara pigg!

Sluta klaga, jag vet. 

Torkade apelsiner för en vecka sen ungefär. Snörde ihop nånting av det...


Lite mossa runt det där hade suttit rätt bra tror jag...

Dags att fixa mat, men vad? Är inte sugen på mat...
Måste även hinna tanka innan jag åker.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback