Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

sömnbesvär

Goddagens!

Inatt blev det inte mycket sömn för mig. La mig typ 22.30 igår för jag var så trött, men då låg jag och såg film. Sen låg jag så obekvämt hela tiden. Ville inte ligga på sida, men direkt jag la mig på rygg så fick jag sammandragningar så det var bara att försöka somna på sida.

Sen när jag väl lyckats somna så tvärvaknade jag och jag var typ dyngsur. Minns inte nu vad jag drömde men nånting jobbigt var det iaf. :/

Älsklingen komme hem närmare 3 och då var man ju vaken ett bra tag för att se till att han komme sig i säng. Hade nästan lust att tvinga honom sova på soffan :P
Iaf så gatt jag ligga innerst i sängen och det hatar jag. Så jag låg typ ihopklämd och ibekvämt. Vilket resulterade i att jag somnade närmare 5. Sen vaknade jag 10 och kunde inte fortsätta sova. Liten ville att jag skulle upp. 
Så jag har bakat pepparkakor till julmusik nu på förmiddan. Äntligen är det överstökat. Alltid jobbigt att dra fram allt och sätta sig med det. Nu saknas bara non stop och glasyr. :) 

Hoppas att dagen blir lugn. Jag är så trött :P 
Känner mig tråkig som inte for till Robert igår och såg film, men jag orkade verkligen inte. 

Nä man kanske ska ta och dra på sig ansiktet och få på sig lite vettigare kläder så man vaknar till. :)
Love my man and our angel
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback