Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Städ = ryggont

Har städat lite här hemma ikväll. 
Vi har testat diskmaskinen tidigare idag efter massa sjå, men nu är den i rullning. Imorn inviger vi den med smutsdisk. 
Jag diskade bort en del för hand även om vi nu slipper det, men allt skulle inte rymmas, och större grejer som kastruller och bunkar kommer vi alltid måsta diska för hand. Men det är ju inga problem. 
Sen har jag dammtorkat lite inne i sovrummet och rensat på både hyllan och skrivbordet. Känns lite bättre nu faktiskt. :) Sen renbäddade jag när jag lix var på g. Måste ju fördriva tiden med nånting när J jobbar. 

Nu är det bara en timme kvar tills han slutar. 
Har suttit och sett på idol och nu är det nyheterna. Fick så ont i ryggen av all städning så jag gatt vila. Är typ sötsugen men ändå inte. Jobbigt läge :p

Imorn blir det kalas. Systers karl fyller år :) 


Söt

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback