Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Straffad?

Igår var vi på Julbord med familj och lite släkt. Den årliga traditionen. Det var rätt skönt att det var i R-fors för en gång skull. Vi slapp åka iväg flera mil i ett skitväder för att äta. Men nog har man varit på bättre julbord, så det var bra men ändå mindre bra :P Maten var god, men jag saknade vissa saker och det fanns egentligen inte så mycket att välja på. Inte som på vissa andra ställen. Men proppmätt blev man! Oj, vi kom dit vid 2, och jag var mätt när vi gick isäng :P Fast vi åt lite ost och kex innan läggdags, riktigt gott :)
Vi spelade Med andra ord under kvällen, och der var riktigt kul. Man fick sig några (många) goda skratt :)

Sitter ensam hemma hos mamma och pappa just nu. Dom tog med sig J och for till stan. J börjar jobba kl 15, och mamma&pappa skulle köpa klart julklappar. Syster m.fam for hem ungefär samtidigt. Så jag har inte så mycket att göra, men det gör inte mig något för jag är så otroligt slut idag. Skulle kunna sova, sova, sova, sova flera veckor känns det som :P Har vart så pigg i en vecka så det är klart man ska bli straffad nån gång. Tur det var idag ändå. Det tråkiga är bara att det inte gåt nånting sevärt på tv, och jag har typ sett alla filmer massa gånger :p                                          

Jag ska föröska orka göra tryfflar senare.
Får se när och om, men det vore bra att ha det bortgjort.
Funderar om jag ska ta och stoppa nåt i magen kanske. Känns som jag behöver det.

Nu är det verkligen snart jul. Jag ska bara jobba måndag och onsdag denna vecka. Tisdag har jag tagit ledigt för att J:s lillasyster fyller 18 så vi ska dit på dan och fika, sen ska vi ut och äta på kvällen. Onsdag blir det ultraljud nummer 4. Det blir väl kanske tredje gången gilt nu då. Ska liten visa om det är en han eller hon, eller ska den vara envis som alla andra gånger? Längtar iaf efter att få se dig och dina hjärtslag igen. Torsdag är vi alla lediga. Synd bara att J tog på sig ett extrapass den kvällen. Så typiskt :P Men vi får ju julen tillsammans :D MYS

Nä jag måste stoppa nåt i magen nu.
<3
                                                                               //Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback