Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

The baby is....

Har ju sagt att jag ska berätta vad den lilla krabaten i magen är för nånting, och jag håller mina ord. Vi har även berättat för våra familjer nu så nu känner jag att vi kan avslöja för alla andra som vill veta med :)
Det är en liten flicka :D
Eller till 99%, det finns ju alltid en liten, liten chans att dom ser fel, men vi såg väldigt tydligt så det borde stämma. Känns jättekul att äntligen fått veta. Som vi har undrat :)
Det blev en jättebra julklapp!
Lilltjejen vägde ca 980g i onsdags, och nu på tisdag springer vi in i vecka 29 :O Nedräkning känns det som.

Julen har vart jättebra. Har firat med både Js familj och våran familj, och vi har fått massa bra julklappar :D
Tackar tackar.

Vi är just påväg till Ånäset för att kika på skorean, så orkar inte ta upp julklapparna...Men är jättenöjd iaf

Älskar min J och våran lilla tös som växer i magen :)
<3
                                                                                 //Hanna

Permalink Gravid Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback