Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Torsdag

Gick isäng vid halv 11 igår och tänkte att då skulle jag lugnt kunna somna i tid. Klockan hann ändå bli runt 12 innan jag lyckades somna, och jag hade värsta verkliga drömmen. Allt var precis som i verkligheten. Jag var i samma rum, J var och jobbade, jag väntade på att han skulle ringa.... sen hände det massa äckliga saker och sen vaknade jag av att J ringde på riktigt.


Vaknade runt 8 i morse av att jag fick sms av J igen. Han skulle upp tidigt för att intervjua nån lärare till sin uppsats. Jag tvingade mig att vara vaken, och klev upp runt 9 tror jag. Min söta mor hade då bakat rostfrallor till mig så jag fick en smaskig frukost. Tack för det <3 

Har typ inte gjort så mycket idag. Rätt skönt. Har fått en välbehövlig behandling på ryggen av Jeanette :) Får hoppas att knutarna släpper och att ryggen blir snällare nu. :) 
Nu är jag i alla fall hemma i stan igen. Känns riktigt skönt. Har fixat in mat i frysen, men blev faktiskt lite besviken över att jag var tvungen att kasta en del mat ur kylen som jag hade hoppats redan hade frysits ner eller ätits upp. Menmen, han kanske lär sig om jag läxar upp han rejält, haha. Skämt å sido....
Nu ska jag se bonde söker fru, sen ska jag nog lägga mig och sova tills älsklingen kommer hem från jobbet.
Godnatt

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback