Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tufft

Jag tog mig hem igår i blåsten. Var inte så farligt väder som jag hade väntat mig, men det är obehagligt med snörök och blåst. 
Blev en rätt tidig kväll, men ändå inte så mycket sömn. Buskattens om vi har hade varit själv hela kvällen så han ville aktiveras :P...Menmen.


Känner mig lite irriterad och less idag. Och är typ stressad helt i onödan. "Ta det lugnt Hanna"
For på lassarettet och lämnade prover i morse. Och till min otur så hade jag glömt alla 3 remisserna hemma. Smart! Kom på det just när jag var framme och orkade inte vända då. En ännu större otur var att ROS inte funkade på sjukhuset idag så dom kunde typ inte komma åt remisserna via datorn heller. Eller jo, till en början, men sen slutade det funka. Som tur var så hade jag J hemma, så jag kunde ringa hem och skriva upp alla dessa prover på ett papper istället. Så jag fick lämna mina prover ändå, och fick i mig medicin runt halv 12. Bara lite för sent...
Sen blev det en snabb vända ner mot stan där jag tappade torkarbladet och blev irriterad...sen vidare till maxi med J. Nu har vi fixat alla julklapparna båda 2, känns skönt. Måste bara se till att han slår in sitt hemliga paket innan morgondagen så att det kommer med hem till r-fors. 

Har slagit i huvet här hemma idag med, och det är inte första gången på den hyllan. Klant!

Ska ta och skriva ett brev nu till pappas moster och sen ska jag försöka koppla av en stund innan det blir dax att duscha och göra sig fräsch inför kvällens roligheter. 
Sen imorn är det julbord!! Längtar! Så gott, fast jag får hålla mig borta från några saker detta år, men de må va. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback