Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Badhuset

I morse klev jag upp för att följa syster + sonen till badhuset. Mycket trevligt var det, och det var länge sen man satt i en bassäng kan jag lova. Ska väl inte bada/simma så ofta, men ibland är det okej...:)
Det var rätt kallt till en början, men vi satte oss så att solen lyste på oss och då blev det varmare. Vi satt i barnpoolen i ca 1 timme, lite mer kanske med. När vi badat klart så satte vi oss vid borden bredvid och en liten "olycka" inträffade efter en stund. Lillen kissar på mig :p Haha. Nån gång ska ju vara den första, och vi hade ju nära till duschen så det gjorde inget.
Man blir så trött av att vara i vatten. Och en av oss var tröttast.


Sötisen

Det blev lunch på Frasses med, satt inte helt fel kan jag lova :)
Nu medan jag suttit hemma själv och väntat på att sambon ska komma hem har jag hunnit sy lite grann.. Håller på med en sparkdräkt och nu är det 2 knappar som saknar (1 på varderaaxelband) och sen ska jag försöka pillra så att jag kan sätta resår alternativt ett snöre i midjan...


Själv tycker jag den blir jättesöt :) Men jag funderar mycket på om den är korrekt. Jag har ju tagit från en mall och så, men jag tycker benen ser smala ut (fast dom är inte strukna så nu ser dom ännu smalare ut på bild) och sen tycker jag midjan ser så bred ut, därför jag fudnerar på resår eller snörning..
Det blev gulligt med rosa band eller mudd vad det nu kallas...Jag hade ingen annan passande färg och jag tycker att killar kan ha rosa å tjejer kan ha blått :)  Denna kommer jag behålla, blev som nöjd med den :D

Vad ska man äta till middag idag då? Och vad ska man göra ikväll? Älsk åkte på jobb så jag får väl försöka hitta nåt spännande. Kanske kolla om ja kan plugga på nånting...

Ha en trevlig kväll =)
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback