Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Bättre

Känner mig på lite bättre humör idag faktiskt. Blev glad av att både frida och syster hörde av sig igår och ville träffa mig idag + att mamma ringde och snackade jättelänge. Och sen var älsklingen jättegullig hela kvällen med. Så det gjorde susen.
Tog bussen halv 8 imorse och for på blodcentralen för att ta alla prover.. 26 prover var det, och i vanliga fall 3-4.. så det blev ca 7-8 rör tror jag...Och i massa färger som jag i vanliga fall inte brukar ta. Så nu kanske man får veta lite mera. Dom ringde från medicinmottagningen medan jag satt och väntade på min tur och då sa dom att dom skulle boka in en tid med min läkare så snart som möjligt. Så snart som det finns en ledig lucka =)

Skolan bestod av 3 timmars föreläsning om hjärtsjukdomar. Rätt intressant, men det är rätt svårt. Har dock inte hunnit plugga på det ännu eftersom vi har haft besök ända till nu. Fått lite hjälp att hämta lite saker, fikat...så nu har jag mormors ärtsoppa på spisen och syster och systerson kommer när som helst, och frida kommer om ca 1 timme :) Ska bli trevligt. Kanske skickar iväg gubben så man får lite ensamtid.

Imorn har man sovmorgon till 1. Men jag ska försöka kliva upp tidigt och renskriva dagens skolarbete och sedan fara på stan och fixa studentlån :)

Nä nu plingade syster.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback