Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Bilder

Ikväll har jag haft massa trevligt besök. Först kom min kära syster och lillkillen. Det var mycket uppskattat och hon fick mig på bättre humör. Blev faktiskt riktigt glad av att dom komme :)
Hon hade med sig lite doftljus med, och jag kan inte sluta lukta på lakritsljusen :)
Fick även lite andra söta saker som muntrade upp mig:


Tycker om dig me syster!


Titta så glad man blir när man är med bästa kompisen/ moster





Och några bilder från vardagsrummet...


Hittade en gammal bild på min snygging med så gatt lägga upp den med <3

Nä nu är det sängdags tror jag... Börjar bli trött. Och har lite ont i huvudet pga bihålorna. Tror jag börjar få inflammation som alla gånger jag är snorig...
Taggar inflyttningsfest i helgen :)

//Hanna

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback