Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Dålig dag

Idag har jag inte vart på nåt topphumör...Känner inte mig själv känns det som.
Hoppas inte min kära sambo tar allt för illa upp för jag menar ju inget. Alla har ju sina dåliga dagar. Har dåligt samvete.

Har inget att göra idag. Kommer sitta ensam i 5 timmar till.. har fått lite ont i huvet igen så känner mig inte så sugen på göra nåt faktiskt. Ligga på soffan kanske :p

Imorn är det dags för nya prover igen. Sen måste jag lägga i en eller två högre växlar med plugget...
Under veckan har jag bara en dag på skolan och då är det dags för venprovtagning.

Lilla Lasse ligger så sött bredvid mig och sover. Han har varit väldigt kelig idag. Han brukar alltid följa efter en som en svans, men idag har det varit mer än vanligt. Han ska upp å "pussa" en i ansiktet. Gnider sig mot en hela tiden. Man kan nästan tro att han är en hund ibland :P

Kanske man ska fixa sig nåt att äta?

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback