Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

En Fet tisdag

Inte har det blivit någon pizza ännu. Måste inhandla lite saker först så det blir inte idag. Men vi måste typ handla idag eller absolut senast imorn eftersom kattmaten är slut. Känns inte så bra faktiskt.

Igår var vi en sväng förbi på umedalen, det var nyttigt. Vi pratade lite och jag berättade om min sjukdom. Så nu vet dom oxå lite mer om hur det kommer bli i framtiden och så.
Sen for jag till fridis medan älsk var och repade. Det var väldigt kul att träffa henne nu. Det blir ju inte så ofta så det va mysigt :)

Idag är det årets fetaste tisdag...Ja det säger sig själv, det är ju fettisdag idag. Så vi har gjort semlor i massvis. Vi måste nog bjuda hit nån som hjälper oss att äta upp dom, för vi äter nog inte upp 9 stycken själv haha :P



Muuuums!!!

Sitter och pluggar just nu, men tar en paus. Jag känner mig inte så pigg. Känns som jag haft feber i 2 dagar nu, men jag har det inte. Har ont i huvet och helt slut i kroppen. Men det är ju tydligen vanligt att leversjuka är trötta,  men såhär trött? Tar mig knappt upp vissa dagar.
Undrar hur denna tenta kommer sluta. Jag känner mig typ dålig och vet inte om jag ska fortsätta plugga detta. Jag har ingen aning om vad jag vill göra/jobba med resten av livet. Jag är ju rätt intresserad av kroppen, men det är ju så sjukt svårt och komplicerat. Jag som har svårt att lära in..vilket inte är så passande känns det som. Men om jag inte pluggar, vad ska jag då göra? Vart kan ja få jobb..?

Ska bli skönt att få komma hem till robertsfort i helgen i alla fall :) Var alldeles för länge sen. 2 månader ungefär.

Ha en bra fortsatt dag
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback