Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Familjen <3

Fann inget intressant att göra igårkväll, så jag snörde ihop nå riskakor med russin :) blev faktiskt gott, men jag skulle vilja ha mammas recept på dom :)

Märkte aldrig att älsklingen kröp ner i sängen igår. Jag sov som en stock tror jag, och inte märkte jag att han klev upp i morse heller. Men jag fick mig en puss innan han drog sig till skolan i alla fall :)

Har nyss pratat med min käre far. Jag räknade ihop alla mina sparpengar som jag haft hemma + alla bokpengar som jag fått ihop under året. Gick in på mitt konto för att kolla om jag fått pengarna, så ingen annan blir glad :P Och som notering har pappsen skrivit "Love you" Så gulligt. Blev jätteglad när jag såg det.

Älskar hela min familj jättemycket!!!
Därför ska jag bjuda på lite älskvärda bilder








<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Jag har som funderat på vad jag ska använda bokpengarna till, och jag tror att dom kommer gå till en tatuering. För en tatuering kommer man ha resten av livet, och jag börjar bli rätt säker på att det är en skyddsängel det kommer bli. Hade den tanken samtidigt som jag funderade på hjärtat med nyckelhålet som jag redan gjort.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback