Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fått tid

Nu har dagen i skolan varit. Vi har fått träna på lite patientfall. Vad man ska tänka på och så. Sen har vi fått lära oss hantera sprutor så man kan injektera :) Vi fick även ta hem lite material så vi kan öva på tex apelsiner.. Känns som det börjar närma sig lite...termin 4 består av 2 veckor i skolan, resten praktik :o det är helt sjukt..

Nu har jag stått och fixat lite med efterrätten till imorn, men jag vet inte om det skiter sig... Känns så just nu, får väl se vad resultatet blir...

Nu är päronen påväg hit ialla fall, eller dom kommer väl runt 4, men ändå. Ska bli trevligt att ha dom här över natten :)
När jag klev in genom dörren efter skolan så låg ett brev på bordet köksbordet.. det var från sjukhuset, så jag gruvade mig lite innan jag öppnade det. Men det stod bara att jag fått tid hos min läkare. Så på måndag vid lunch ska jag infinna mig på medicinmottagningen och snacka...Så jag hoppas jag får bra besked...Ska försöka släppa det och tänka på annat. Ska ju bli kul imorn!! så det ska jag inte förstöra :)

Nä nu ska jag kika på efterrätten igen å bedöma om de är nåt att spara eller inte.

Ses vi imorn eller??? :D

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback