Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fel

Jag står inte ut längre.
Varför kan inte mitt liv vara normalt utan massa trassel. Okej, alla har sina svackor och är med om dåliga/jobbiga saker i livet. Men varför ska man måsta utsättas för något som drabbar en hela livet?!
Det finns 100000-tals människor som har det 100 gånger så jobbigt som mig, det vet jag.
Om jag bara kunde få ha sluppit detta så skulle jag aldrig mer klaga. Vissa perioder glömmer jag att jag är sjuk, vilket är väldigt skönt. Men sen är det nåt som slår igång tankarna och vips e allt skit igen..

Jag tycker synd om min familj och mina nära som måste stå ut med mig. Ingen vill väl ha nån som mår dåligt i närheten. Förstår inte hur gubben min står ut med mig. Jag står knappt ut med mig själv.
Jag är inte direkt sugen på att vara i skolan just nu. Vad ska jag ta mig till?
Mitt liv saknar mening just nu.. varför lever jag?
Man kanske ska försöka läggas in på psyket eller vad som helst. Vad är det för fel på mig? Kanske sticka så ingen hittar igen mig.

Jag hatar att jag måste skriva såhär. Men jag måste skriva av mig nån stans.. ni får stå ut helt enkelt...detta är mitt liv..

Förlåt för allt, och för den jag är.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback